Taggar

, , , , , , , , , , , ,

då har vi gått in i ett nytt år ….. inte för att förra året var dåligt isig men jag hoppas på ett bättre år 2016 !!!  de finns mycket jag vill ska bli bättre och vissa saker kan jag faktiskt själv styra över och de tänker jag försöka göra. säger ”bara” försöka för jag vet att de är lättare att säga de än att verkligen göra de …….. men ett gott försök är bättre än inget alls :)

single

sov även idag alldeles för länge …….. men kan ju bero på att klockan nästan blev 3 inatt innan jag gick o lade mig :) eftersom vovvar hållit sig tillräckligt enligt min mening så fick de bli promenad direkt så att dom fick kissa av sig och hungrig som en varg var jag när jag traskade hemåt …….. lite goa skinkmackor och en stor mugg med nybryggt kaffe med lite ”irish coffee” smak satt bra :)

har nu tillbringat lite för mycket tid i soffan och måste sätta lite fart. har lite uppgifter med skolarbetet jag få färdigt idag. vore skönt att lämna in de så att jag vet att de är klart ………. o sen tänker jag ta en liten ”powernap” för de är jag värd så på första dagen av de nya året :)

2016

god fortsättning alla där ute och var rädda om er