Taggar

, , , , , , , , , , , ,

sovit underbart gott och vaknat i normal tid oxå :)  känner mig till och med lite glad idag …… livet blir så mycket lättare när känslan av lite lätthet infinner sig och att man kan känna lite glädje. jag vet att de kommer och går men skönt när den är där :) och faktiskt var det längesedan jag vaknade med den känslan …….. men de är nog efter min pratstund med min bästa pappa igår. han har så mycket klokt att säga och han får mig att se på saker och ting ur lite andra synvinklar, vilket isig är väldigt viktigt för de är lätt att vi fastnar i ett spår av samma tänkande och samma sätt att agera. Tusen tack pappa för att du lyssnar och framför allt att du kom hit …….. inte bara de att han lyssnade på mig jag fick en helt under present av honom och Uthai :)

IMG_1653

yees ….. jag är stolt ägare av en PRADA :)  jaja, inte en äkta men de skiter jag i för jag vet att även kopiorna kostar en slant o de hade inte jag kostat på mig ………. tusen tack för presenten :)  jag älskar väskor :)