Taggar

, , , , , , , , , , ,

de är lätt att glömma allt de som är bra i livet, de är lätt att ta allt för givet när man mår okej eller till och med när man mår bra eller som ibland när livet är underbart …………….

thankful

jag har på sista tiden kommit ganska långt ner på livets gång, mår tyvärr väldigt ofta sämre än vad jag ska och vad jag bör göra MEN idag är jag mer än tacksam för de jag har i livet ……….. och när jag tänker efter så borde jag vara mer tacksam än vad jag är, inte för att jag otacksam men jag kanske skulle försöka se de positiva lite mer istället för att måla allt svart som jag har en benägenhet att göra vissa dagar. vet att de är lättare sagt än gjort men en dag som denna lovar jag mig själv att jag faktiskt ska försöka vara lite mer positiv när de lite mörkare dagarna ramlar över mig !!!

vill med detta hylla lite av mitt liv idag …….. har underbara vänner som i vått och torrt orkar lyssna på mig när jag gråter, skriker o är helt förtvivlad, dom är inte många men där är väldigt ärliga, lojala och jag kan lita på dem……. jag har världens (läs enl mig) finaste och underbaraste döttrar som jag älskar över allt annat, försöker att inte lasta över mina problem och mörka dagar på dem men dom märker ju …… och dom finns där, alltid för mig ………. har familj (lite utspridd ) som finns där om jag behöver dom, har så många kompisar och bekanta att jag inte kan och har inte tid för alla som jag egentligen önskade ……… när jag tänker efter så finns de dom som faktiskt sitter hemma och har absolut ingen att prata med, ingen att ty sig till när de finns något man vill prata om …………..

1329736880-beautiful-thingsquote

jo jag älskar livet men älskar livet lite extra mycket när de är de där ljusa dagarna :)