Taggar

, , , , , , , ,

har verkligen pluggat jättemycket i flera dagar …….. i dag var de prov IGEN i psykiatri, mer eller mindre klar med den kursen nu …. ett litet seminarium kvar bara :)  efter att ha läst detta ämne, som jag finner väldigt intressant så har inte bara jag både en och två nya diagnoser :)  konstigt hur man känner efter och hur man jämför med sig själv när man läser sådant här …….. men de är intressant och de är väl de viktiga :)

psyk1

på eftermiddagen var jag iallafall i Värnamo igen o skrev provet. de var inte ett stort prov med många frågor men man kunde ju skriva hur mycket som helst som svar på de frågor som var ……… kändes sådär när jag var klar ……. men som jag skämtsamt sa till mina kurskamrater …. bara jag blir godkänd med ett B så blir jag glad :)

efter en mycket kall promenad så landade jag i soffan med mina fyrbenta vänner och de var skönt att få slappna av ……… känns i huvudet att jag engagerat mig :)

IMG_0798