Taggar

, , , , , , , , , ,

idag har jag sovit ut !!!  veckan har varit hektisk och jag har varit uppe tidigt varje dag. har de inte varit skolan så hade de varit annat som gjort att jag varit tvungen att ställa klockan ……… efter att ha gått hemma i 3 månader så märker jag att jag börjar bli lat. kan inte komma ihåg sist jag var utan jobb så länge …….. och ursäkta mig men jag vet ju vems fel de är …… men nu har de kommit igång igen :)

sov till strax innan kl 9 och gick direkt ut på promenad med vovvar. skönt att de inte var så kallt idag heller ………. häromdagen var inte Minoo längre ut än 2 m utanför dörren o sen kunde hon inte gå mer ………. stackaren men idag gick de bra :)

IMG_1744

har nu börjat med middagen ……… ungdomarna kommer hit för att äta idag. och jag tycker de är så himla underbart när dom kommer :)  får passa på för nästa helg är jag inte hemma o sen är de jobb hela helgen efter det :)  tänka sig att ha något att göra och lite bra och fint socialt umgänge gör så mycket för hur man mår …… åter igen kommer de där med tacksamheten in ……. och tacksam är jag verkligen :)

nu tänker jag ta en skön lördag och önskar er desamma ♥