Taggar

, , , , , , , , , , ,

idag har jag har jag haft en välförtjänt sovmorgon :)  vaknade lite efter 8 men gick inte ur sängen förrän halv 10 och gick då direkt ut med vovvar ……… sen har jag blivit sittandes här vid mitt ”nya” skrivbord och de är lite mysigt att sitta här …. med frukost o nybryggt kaffe …….. funderar på hur dagen blir :)  ska köra min moster efter middagen och sen är de jobb ikväll ……… första jobbkvällen på de andra stället, spännande värre :)  jobba 19,00 till 02,00 och jag kommer ju komma hem i mitt i natten så de gäller ju att inte sova hela dagen imorgon då jag faktiskt behöver komma i säng i tid på söndagen efter mitt andra jobb ……… men så skönt att jag har fått något att göra igen och attan den som ger sig och att man inte låter andra diktera sitt liv …………

IMG_1713

och på tal om andra ……….. jag hör hört de från mer än ett håll nu men som skvallret säger så är de 1 viss person som blivit förflyttad från sin post där denne utnyttjat maktmissbruk …….. om de verkligen är sant så är de faktiskt som jag sagt att Karma visar sig så småningom vare sig men vill eller inte ………. men ska försöka ta reda på mer innan jag hoppar högt …… återkommer med all säkerhet !!!

nä nu blir de duschen och får man väl fixa lite mat så de finns något att äta när man kommer hem inatt :)  fin lördag till alla jag tycker om :)