Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

usch vilken förmiddag ……….. för de första sov jag alldeles för länge :)  och sen hade jag i mina planer tänkt att lämna Minoo hos H idag men kom på att hon kanske inte har de bästa förutsättningarna för att vara hundvakt just nu med tanke på en jobbig graviditet ………. cellerna snurrade och jag funderade länge på om jag har någon runt mig som kan vara hundvakt medans Minoo löper ???!!!

minoo

messade M o visst, självklart säger hon :)  tänk så skönt att de löste sig så fort :) vi bestämde att jag skulle lämna Minoo under eftermiddagen men fick panik vid 11 tiden …….. Minoo skriker o jag hittar scooby o henne i full gång i vardagsrummet. vet givetvis att man inte kan/ska dela på en tik o hane som håller på, men fick dem distraherade så att dom inte kunde avsluta de hela o att dom lossnade …. *puhh*  ringde M på en gång o hon o hennes pojkv
än kom o plockade upp Minoo på en gång !!!

ringde veterinären och förklarade vad som hänt ………… vill absolut inte, under några omständigheter ha några valpar med Minoo :(  men enligt vet. så är de minimal chans till att de ska ha blivit en fullgod parning. men för säkerhets skull så ska jag kolla med en undersökning efter att hon löpt färdigt.

klippning på schemat kl 12 ………. o de blev INTE så bra som jag tänkt mig men va fan, håret växer väl ut igen :P  har blivit så trött min mitt långa hår med långt hår som hänger i ögonen hela tiden så jag klippte lugg ………. skit oxå men men …. de växer :) direkt efter klippningen åkte jag till M & J för att bjuda på semlor för att dom har Minoo ……. får köpa något sen men måste klura lite på de :)

semlor

sen eftermiddag eller tidig kväll så bjöd Tina mig på BK …… de var mumsigt o sen handlade hon …….. verkligen storhandlade :)   hon ska få besök på torsdag o laddar upp med mat kan man säga :)

kvällen tillbringades i soffan för att andas ut ………. hade gärna haft en lugn dag hemma med lite pyssel och bara vara men får väl bli till helgen :)