Taggar

, , , , , , , , , , ,

…………… så bra just nu !!!

igår lånade jag min mekanikers bil för att åka till Borås. en bil som i sin tur min moster har för tillfället då hennes bil har rasat i motorn. iallafall så hade jag ju givetvis frågat min mekaniker om billånet så att de var ok från hans sida :) och de var de.

resan fram o tillbaka Borås gick smärtfritt …… bitvis var de lite jobbigt att köra då de snöade ganska intensivt emellanåt men de gick i de stora hela bra :) väl hemma i kära Gislaved så släppte jag av mina medpassagerare, pratade lite o åkte hemåt. direkt när jag kör iväg hör jag ett ljud som inte ska vara !!! tyckte de lät från ett däck men kunde inte säga om de var fram eller bak. mörkt som de var när jag kom hem så lät jag de va till idag.

när jag idag skulle iväg för att möta upp min moster o lämna tillbaka bilen tog jag en extra runda för att kolla bilen, höra om jag hörde de där ljudet igen ………. men icke, de lät inget utöver de vanliga !!! lämnade därmed tillbaka bilen till henne men förklarade vad jag hört o att jag trodde de hade med hjul eller däck att göra

vid halv 10 ringde min moster ……… de var punktering på vänster fram :(   ….. helvetes jävla skit oxå ……….. alltid något jävla skit som ska krångla :/   jaja, bara att ringa bästa mekaniker o bekänna färg ……… tur att han har ett hjärta av guld. vet dock inte hur jag ska klara av att återgälda allt han gör för mig ………. kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är iallafall ……..