Taggar

, , , , , , , ,

de är inte så att jag inte tycker om dagen isig …… jättefint att man har en dag då man speciellt kan uppvakta den man älskar och tycker om lite mer :)  givetvis tycker jag oxå att de behövs inte någon speciell dag för de, de är någon man ska göra när man tycker de passar och mycket och ofta :)

sing

MEN kära nån ………… jo men visst, herregud jag är fortfarande singel :)  inte för att jag letar efter någon speciell men visst hade de var mysigt att ha någon att spendera lite tid med, någon att vakna med, någon att äta med och kanske en bio eller nåt annat mysigt någon gång emellanåt :)   och visst hade de varit fint att ha någon jag kunde köpa något fint just denna dagen eller alla andra dagar för den delen :)   ärligt så är de nog inte bra att vara singel så länge som jag varit, man får lite konstiga vanor och man blir liksom van vid att göra saker o ting på ett speciellt sätt :)

ahd

jaja ………… önskar er en fin Alla Hjärtans Dag ♥