Taggar

, , , , , , ,

jag är så himla dålig i magen fortfarande ………… har varit de i flera dagar nu :(  ringde vårdcentralen men dom tyckte inte jag behövde komma ….. MEN Hallo, jag vill veta vad de är som gör att jag är så kass i magen så många dagar :(

blir ingen praktik idag heller ………. vill inte smitta ner personalen och inte patienterna heller för den delen :(  får stanna hemma idag oxå för säkerhets skull !!! magen verkar ha lugnat ner sig lite om jag jämför men den är inte helt okej …………. och bättre att vara hemma en dag för mycket så att jag inte smittar någon ………….

och idag när jag ändå är hemma så ska jag försöka göra lite nytta och avsluta lite av mina skolarbeten jag har framöver ……… vore skönt att bli av med något av dem iallafall :) har en recension att göra och ett patientfall som inte är färdigt och ska vara inlämnat om någon vecka för betygssättning i psykiatrin …… är inte sysslolös iaf :)   men de är spännande och jag gillar att läsa igen ……. trodde inte jag skulle har energi för de men de går bra tycker jag :)

 

skön dag till er fina där ute ♥