Taggar

, , , , , , , , ,

har jobbat under förmiddagen ………. och de är så roligt, kan inte förklara men bara känslan av att känna sig nyttofull och göra något stärker hela mig :)

leta

hemma nu efter lite kortare dag ………..  och har precis promenerat vovvar, gjort lite kaffe och nu måste, verkligen MÅSTE jag sätta mig med min inlämningsuppgift som ska vara inne i kväll senast kl 20 !!!  känner mig inte alls motiverad men ska jag bli fortsatt godkänd så är de nog bäst att jag gör som man ska :)

de blir en välbehövlig paus lite senare ….. har lovat att köra Martina till hennes jobb :)  o tänkte samtidigt passa på att göra lite ärenden som jag lagt åt sidan och hade tänkt göra på fredag men de är lika bra att de gjorda ………….

happines

nu är klockan snart läggdags och jag har lekt chaufför och min uppgift är inskickad med nästan 2 timmars marginal till och med :)  nu ska jag snart sova, så nu blir de snart sängen för att orka med en ny dag imorgon :)