Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

idag var jag mer eller tvingad att sova bort förmiddagen :)   jobbade till kl 02 inatt, en bit hem att köra, hungrig .och att kissa vovvar …… så de tog en stund innan jag var redo för sängen ……… klockan var iallafall över 4 inatt innan jag lade mig !!! vaknade vid 8 men benen ville helt enkelt inte utanför sängen ……….. somnade om o vaknade vid 12 :)  jag lär nog ha lite problem att somna i kväll men skit samma :)

växel

som vanligt brukar jag ju kolla Facebook när jag vaknar och där får jag läsa de första jag gör hur min kära klasskamrat har en öppen diskussion angående att åka med till skolan med annan ”vän” till henne ……………..  till saken hör att nästan från allra första början har hon åkt med mig till skolan !!! jag har åkt in i Bredaryd, plockat upp henne framför sin dörr och även lämnat av henne där hon önskat MEN förra veckan påpekade jag att de kanske vore på sin plats att hon lade en liten summa för mitt besvär och för hur smidigt de faktiskt är för henne ……… jag ville inte säga hur mycket hon skulle betala så jag lade över de på henne och då åkte hon inte med mig mer utan tog bussen i torsdags.

samåkning

helt okej med mig ……….. gick ju fortare för mig att slippa åka in i Bredaryd och inte heller behövde jag känna ansvar för att någon annan kommer till skolan, lite skönt faktiskt !!!  måste ju nämna att jag har faktiskt fått en peng någon gång men inte vad jag tycker var tillräckligt ……… men de som irriterar mig NU är — Varför har hon inte åkt med sin ”vän” från början, varför erbjuder vännen sig nu och Varför måste man ta den diskussionen öppet på FB när de var tydligt att de var slängt kommentarer till mig i denna diskussion :(  de var verkligen inte ok ……… de är egentligen inte pengarna som är den störta orsaken till att jag sa till utan faktiskt att man visar respekt o inte åker snålskjuts på någon annan …………….. men bra för mig att veta var jag står i denna diskussion :)