Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

upp tidigt …….. jobba kl 7 och innan dess ska vovvar få en bra promenad o rastas av så att dom kan vara själva under förmiddagen :)  lite kaffe o fixa frukost att ta med till jobbet.

jobbade till halv 1 o sen vidare till skolan för att skriva prov kl 13 :)  idag var de sista provet i kursen Vård och omsorg 1 ……….. har väl mer eller mindre klarat kursen men de gäller ändå att få godkänt på detta provet för att få gå vidare  till nästa kurs !!!

tog inte lång tid att skriva provet, tyckte de var ganska lätt och som vanligt så var jag först ut från provsalen. direkt iväg för att ta foto till mitt nya körkort som jag bara MÅSTE få iväg idag ………. såg inte klok ut på kortet men de gör jag ju inte annars heller :)  så de får bli som de blev :) sen hem till Gislaved igen ……….. lovat att köra Martina på lite ärenden o på väg hem messade Vanessa att hon fått tid för intervju angående jobb så jag lovade att köra henne oxå :)  ingen vila och ingen ro :)

efter att alla ärenden ar gjorda o vovvar varit ute på en promenad som till och med Vanessa var med på så käkade jag o Vanessa lite mat …………. alldeles för full i magen med kebabtallrik så somnade jag som en gris o sov i nästan 2 timmar ….. de är inte lätt att bli gammal ……….. men kände mig faktiskt sliten o de var skönt med lite sömn :)