Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

de var längesedan jag var så här sjuk ………… kände i lördagsmorse att jag de kliade och var irriterande i halsen. jobbade ett långt dagpass på lördagen o sen på lördagskvällen bara slog de över mig …….. började frysa, fick ont i hela kroppen, ont i halsen o öronen :(  sen dess har jag legat …….. allvarligt, jag har verkligen legat i hela 5 dagar ……. varit helt utslagen. gårdagen var nog värst, hade allvarliga andningssvårigheter, min astma ställer till de för mig när jag är så sjuk men på morgonen vaknade jag vid 7 tiden och jag  kände mig mycket bättre :)

nalle

har orkat ta en ordentlig promenad med scooby o minoo ………. ätit en go frukost och druckit kaffe för första gång denna vecka :)   tänker inte göra så mycket idag då jag känner att kroppen fortfarande är lite sjuk men är så tacksam att de värsta är över :)

eller jo ……. jag har ett måste !!!  skulle gjort mitt sista seminarium i psykiatri i tisdags men hade inga krafter till att sätta mig i bilen så jag har fått en ersättningsuppgift att göra o den ska vara inlämnad senast i morgon kväll så den tänkte jag sätta mig med under eftermiddagen och iallafall försöka hinna med halva så att de inte blir sån press under morgondagen ……………

alive