Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

har haft första seminarium i Medicin :)  o de gick bra ……. har lite av en fördel där eftersom jag både läst till läkarsekreterare och nyligen lästa naturkunskap. men de är bara bra att ha de i ryggsäcken ……. förhoppningsvis blir de inte så tufft med denna kursen som de blir för en del av mina klasskamrater …………… som aldrig en lärt sig ett latinskt ord !!!

väl hemma så var jag ute och gick med scooby och Martina en rejäl runda, så att båda blev av med sin energi, vilket verkligen behövdes :)  Minoo fick promenera lite efter men inte så långt men hon var nöjd och glad när vi kom in igen o alla djuren bäddade ner sig i sängen :)   tänkte ta en tupplur för jag var verkligen trött ……. men de blev visst lite mer än en tupplur …….. sov i nästan 3 timmar, men de var nog behövligt, känns nästan som om jag håller på att bli sjuk igen :(

isbjö

lite mat o sen tog jag ytterligare en runda med vovvar. denna gången var de skönt att röra på sig :)  och absolut välbehövligt. ännu en dag till ända …………