Taggar

, , , , , , , , , , , ,

sovit gott efter nattjobb …… gick ut med vovvar direkt när jag vaknat men tyvärr började det att regna. tog ingen längre promenad för Minoo är tyvärr skitjobbig att gå med när de är blött ute !!!

IMG_1997

sitter nu med frukosten uppäten o har kaffet kvar. tankarna snurrar och de är mycket i mitt liv just nu :(  har funderat ett par dagar på min blogg. skriver ju inte så mycket ……… dels för att de händer inte så mycket i mitt liv som jag tycker är värt att skriva om eller de är ju inte sant egentligen, mer är nog frågan om jag ska dela med mig av allt eller inte ………. mer så att de kanske inte är för allas vetskap så att säga :(  för de andra är de som bloggläsare inte så roligt att läsa någon  annans dagbok !!!  men så tänker jag ….. att jag skriver ju faktiskt inte för någon annan utan jag skriver ju faktiskt för att de hjälper mig !!!

har ytterligare en jobbnatt framför mig så tror jag tar o funderar vidare över mina bekymmer och bestämmer mig en annan dag ……….. på gott o ont !!!

vågor

till er från mig ….. en skön onsdag :)