Taggar

, , , , , , , , ,

ohhh så spännande ……….. men samtidigt inte riktigt vad jag hade planerat för mina pengar men är man tvungen så är man …………. för bil måste jag ha :) till saken hör det att min älskade SAAB har stannat ett par gånger senaste 2 veckor och de verkar bli en dyr historia att fixa den ………. tänker då att det kanske är bättre att fixa en ny bil, inte NY men ny för mig :)  har under veckan som varit tittat efter bil  och de är inte lätt !!! det finns en uppsjö av begagnade bilar där ute :)

aa3

efter lite o åter lite research så bestämde jag mig för att jag vill ha en Audi A3 :)  sagt och gjort …….. hittade 4 st som jag kunde tänka mig och som höll sig inom ramarna för vad min ekonomi tillåter :)  2 av dem var sålda så jag bestämde mig för att åka o titta på en ovanför Göteborg …….. en A3 1,3T årsmodell 2000 …. den passar mig :)

har underbart fina människor i mitt liv som faktiskt vill hjälpa mig, så tidigt på morgonen bara de av mot Göteborg :)   jag, min moster tillsammans med L o hans son J :)  min moster som sällskap i bilen hem o L som hjälp för att kolla att jag inte blir helt grundlurad :)  tusen tack för att ni allihopa följde med mig när jag behövde det :)

IMG_2422

innan vi åkte hemåt åt vi på en pizzeria där i Ale …… verkade smidigast att äta där vi allaredan var ………….. var nog den största kebabtallrik jag beställt, fanns inte en chans att jag kunde äta allt de som var på tallriken men gott var de :)  samma sak var det för pizzan ………. även dem såg goda ut :)