Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

vet att de inte är rätt forum …… man ska inte hänga ut någon med namn eller bild  så därför gör jag inte de !!!   ………men känner du dig träffad så är de meningen faktiskt !!!

pisses

jag är så himla irriterad över en viss person. jag har fattat tycke för en kille, efter att ha varit ensam i jättemånga år så blev detta en ganska stor grej för mig :( ……… han visa sig vara mer än helt jävla puntad i huvudet. återigen har jag gått på niten att bli kär i fel kille ….. varför drar sig dessa avskum till mig och framför allt varför fastnar JAG för dessa jävla idioter :(  som om jag vore någon sorts magnet för denna sortens killar :(

killen bor hos sin mamma, träffar sina barn varannan helg. har precis börjat jobba efter vad jag förstått inte haft jobb på många år. cyklar till jobbet som tar 1 timma ….. lägger hellre energi på de än att åka buss eller samåkning. min tolkning av de är trots snart 40 år gammal så är han fruktansvärt barnslig och inte mogen att bo själv, inte mogen att ta ansvar för sina barn på egen hand. bekväm av sig som inte engagerat sig mer än han gjort för att få jobb och sen så jävla snål att han väljer att cykla till jobbet istället för att lösa busskort :P  för jävligt snål är han ……….. mycket tal om lön, pengar och vad allt kostar, tycker verkligen inte om snåla människor !!!

midsommar

de var planerat att vi skulle fira midsommar tillsammans och innan det skulle vi träffas och lära känna varandra ……. med total avsaknad humor eller kanske jag ska säga att vi inte har samma sorts humor men lite från hans sida avsaknad av fungerande hjärnceller :P med dålig respons eller ingen till synes av humor så blir konversationen lite torr och ansträngd !!!  snällt sagt ………….. usch o fy vad jag är irriterad :(    när vi prata om midsommar så fråga han ??? — ska ja ta med något ???   givetvis ska du de hörrudu ….. inte 17 har jag varken restaurang eller pub hemma !!!

2041422

är mest arg på mig själv …………. att jag tillät mig själv att bli involverad och att överhuvudtaget få känslor för denna människa och sen helt enkelt bli blåst :(