Taggar

, , , , , , , , ,

inföll på en måndag iår …. och jag jobbade :)  inte så farligt men till råga på allt så är de min mors  födelsedag den 6 juni och hon är inte så smidig när man inte kommer o gratulerar henne ……… nu blev de som de blev, jag åkte inte dit och inte för att jag inte vill utan för att jag helt enkelt inte hade någon energi kvar när jag jobbpasset var över :(

grattis

Grattis på din dag mamma !!!

om jag ser de till mig själv så har de varit många födelsedagar då inte mina tjejer gratulerat mig och de tycker inte jag är hela världen men absolut inte, på några villkor skulle jag på något sätt inte gratulera mina barn :)  tycker att där är det skillnad !!!  att som mamma gratulerar man alltid sina barn men som mamma får man se lite mellan fingrarna ……… men kan ju säga som så :)  att min kära mor inte riktigt har samma uppfattning som jag när de kommer till den frågan :)

nationaldag

en riktigt fin nationaldag till er alla från mig …….. iaf ;)