Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

har gjort färdigt mitt sjukvikariatet jag hade och skolan är slut för denna gången :)  har 1 v ledigt nu innan de är dags för lite sommarjobb igen :)  många frågar mig varför jag fortsätter att jobba varje sommar ………. ja givetvis är det ju för att ja vill ju ha en inkomst …. visst jag skulle kunna stämpla men jag vill nog ha lite mer i inkomst än så !!! för de andra tycker jag om att jobba med de gör ………. härligt att träffa människor varje dag :)

tredje dagen jag är hemma nu och jag har faktiskt fått lite gjort :)  såna där saker som jag puttat åt sidan den senaste tiden … inga större grejer men ändå och de känns jättebra :)

ikväll ska jag bänka mig framför tv:n vid 9 och titta på film nr 4 i twilight serien ………. de blir jag o vovvar med en massa gott till de och sen imorgon är de film nr 5  :)

IMG_2579

Twilight cheddarpopcorn Loka crush

skön fredag till er :)