Taggar

, , , , , , , , , , ,

de går så fort att jag inte riktigt hänger med ………….. dagar och veckor bara försvinner och jag inte säga att jag får något speciellt gjort, förutom att jobba då kanske :)  men idag fick jag sova ut iaf, äntligen :) efter att ha jobbat 63 timmar förra veckan o haft hela helgen så var de skönt med sovmorgon :)   förra veckan var jag bara ledig på torsdagen och då blev jag ju väckt av telefon jättetidigt ………….

idag tänkte jag ta lite städdag och göra lite inköp för de är ”lite” tomt i mitt kylskåp :)  o sen behöver jag rasta mina fyrbenta vänner ordentligt. Denna helgen har jag haft hundvakt åt dem då jag har varit o jobbat mellan 7 på morgonen till halv 10 på kvällen …….. har inte blivit så jättelånga rundor så scooby har nog en del energi över :)  men är evigt tacksam för att Y ställer upp o hjälper mig med vovvar när jag dessa helger ….. blir för många timmar av ensamhet för dom även om jag kan åka hem för att kissa dom o bryta ensamheten …………..  :)

mee

skön måndag till er fina mellan regnskurarna :)