Taggar

, , , , , , , , , ,

konstigt nog har jag lyckats sova länge idag …………. men börjar bli jättenervös o att vara nervös inför detta började redan i helgen ……….  :)  ska på jobbintervju idag !!! ska vara där kl 13, hade hellre gjort de på förmiddagen men nu blev de inte den tiden jag önskat men de blir nog bra iallafall :) skriver mer om jobbet när jag vet mer om det o förhoppningsvis att jag får de …….. spännande är de iallafall  :)

har under förmiddagen städat lite, tvättat och tagit en ordentlig promenad med Scooby ……… kört Tina till jobbet o nu kan jag snart inte sitta still !!!

intervju

varit på den så kallade intervjun ……. de var den väldigt annorlunda intervju, inte likt någon jag varit med om tidigare, gick alldeles för fort, en del mycket märkliga frågor om jag nu får säga de !!!  o för att nämna att de kändes inte ok heller  men de verkar som om de blir ett ganska snabbt besked på detta o de är ju bra …….. för faktiskt så är de ju så att jag har ett vikariat året ut o de måste jag ju säga upp om jag får detta !!!  för detta kommer givetvis före ……. de är fast jobb o en fast anställning vilket inte man kan jämföra med något vikariat eller någon timanställning …….. jaja får väl vänta någon dag så får jag besked om det :)

nu ska jag skala potatis o sen hämta Tina för att vi sen äter lite mat oxå :)