Taggar

, , , , , , , , ,

sovit länge i förebyggande syfte …………. de blir nattjobb denna helgen :)  har precis ätit en god frukost oxå …….. nybryggt kaffe smaksatt med smörkola, underbart gott kaffe och äggröra med rostat bröd …….. de står jag en stund på :)

vid middagstid började bli lite alltför otålig ang jobbet som jag skulle fått svar på i onsdags. Så kunde inte hålla mig faktiskt ……… ringde och fick de svar jag trodde men behövde få bekräftat …….. jobbet är tillsatt av någon som redan jobbar inom teamet då de är för mycket folk för tillfället ………… jaja en komplimang att komma så långt som att få göra intervju iallafall ……………. och jag har ju jobb så de är inte fara  färde :)

IMG_1803

under eftermiddagen blev de lite matlagning och en promenad med scooby :) försökte sedan sova lite inför nattjobbet men de gick inte ………. men de blir bra iaf, gäller bara att hålla sig sysselsatt om man inte är bra förberedd :) Skön fredag till där ute !!!