Taggar

, , , , , , , , , , ,

Har ledig dag …. IGEN !!! men faktiskt skönt att vara lite mera ledig än vad jag brukar ……… och de kan väl behövas. Att hämta lite energi så att säga …. nästa måndag börjar skolan igen och samma dag börjar mitt vikariat som jag fått :)  så jag blir mer än fullt sysselsatt de närmaste månaderna …….. vilket jag inte klagar på :)  men kan nog behöva samla på mig energi …….. så mycket som möjligt :)

bbb

Bild tagen förra sommaren ……. dålig på att fota detta året :)

just nu öser regnet ner ……… hade ju tänkt promenera men de får bli senare idag. ska göra i ordning håret efter duschen som jag tagit o sen iväg o fixa en liten födelsedagspresent till min bästa granne. vet inte hur jag hade löst mina hundproblem utan henne …… de hade säkert ordnat sig men att de skulle bli så här bra kunde jag inte hoppas på :)  hennes födelsedag idag …. o hon förtjänar en fin present iallafall :)