Taggar

, , , , , , , , , , ,

efter helgen som var med nattjobb så har jag inte sovit mycket :(  svårt att somna på kvällarna men de är ju inte så konstigt för de var lätt att vända på dygnet !!! vaknar hela tiden på natten när jag väl somnat o sen även vaknar tidigt på morgonen. Kontentan av detta är en riktigt jävla huvudvärk idag ………… o faktiskt har jag tagit en dag ledigt !!! de var inga problem på jobbet sa dom och skulle de hända något så är jag inte långt borta så att säga ……… ska inte göra så mycket idag, mest försöka ta de lugnt o rasta scooby så mycket som möjligt :)

har städat mitt vardagsrum lite idag ….. dammat och dammsugit upp de mesta av allt hund och katthår som är överallt :P  jag bryr mig inte så mycket om det men har förstått att andra gör de så för att slippa klagomål eller diverse pikar så är de lite städat idag inför kvällens besök ………… ;)  har oxå placerat min fina brasspis som jag köpte igår ……. har sååå himla länge velat ha en sån o nu vill jag ha lite mysfaktor o lite extra värme inför hösten o kommande kalla vinter :)

13987107_10208138190907349_362090917_o

säger attans oxå ……….. för jag lade mig för att slappna av efter att jag mediterat och började frysa och givetvis drog jag filten över mig o somnade !!! orkade inte sen laga någon mat och hade inte riktigt tid till de heller så hämtade hem mat ……… nu är jag nyduschad o kryper snart upp i soffan med lite gott …….. skön onsdag där ute :)