Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

ingen bra dag alls ……….. den började faktiskt ganska bra men nu är klockan lite efter 12 mitt på dagen o jag behöver verkligen skriva av mig !!! kunde sluta lite tidigare från jobbet och kände att jag ville använda dagen till något som jag sett framemot länge men de sket sig kan jag säga …….

vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att inte lämna ut människor i min närhet. men jag gråter verkligen ……. samtidigt som jag är uppriktigt ledsen så är jag faktiskt lite arg på samma gång …….. men mest ledsen :(   gråter för att de är bara en jävla rutten och sur repris på skit som händer om igen o omigen hela tiden in mitt jävla liv !!!

tear

är så trött på vissa i min omgivning som hela tiden säger, och med vissa menar jag de allra närmaste, alltså min FAMILJ !!!  åhh vi måste träffas oftare, jag kan komma till dig så umgås vi lite, jag saknar dig, jag kommer till dig o sover hos dig så dricker vi lite vin, o vi måste träffas oftare för de är viktigt att man håller ihop, familjen är de bästa o viktigaste man har !!! … Fuck you !!!  säger jag bara ……… du gör ingen som helst uppoffring för att på något sätt spendera någon tid med mig !!! inte en gång har du varit hos mig för att bara umgås, inte kommit en gång för att ta en fika ….. sist du stannade till utanför så var de för att visa vad du hade fyndat och ja var tvungen att ”krusa” dig för att du skulle komma in och titta på min vovve …….. fina valpen !!!  när december kommer har jag bott här i 1 år och inte någon i min familj har varit här …… jo pappa var i mellandagarna förra året för att lämna present från Thailand, och mamma har varit här 1 gång för några månader sedan o tog en kopp kaffe, stannade i typ 20 min !!! min bror har inte varit här o ”kära” syster inte alls för den visiten när du var här räknar jag inte !!!

enough

vet att jag sagt de innan men säger de idag igen ………… nu skiter jag i dem som skiter i mig  ……… orkar inte lägga mer energi på någon eller något som inte ger ett jävla skit tillbaka ……. börjar bli ganska van att jag hela tiden är ensam men värst av allt är de för mina tjejer, för när de kommer till dem så är de faktiskt inget val för dem utan dom hamnar helt enkelt bara i denna skit utan att be om det !!!