Taggar

, , , , , , ,

veckan har verkligen gått i ”racer”-fart :)  skolan har startat igen och de har varit fulltecknat hela veckan ……… nu är de fredag eftermiddag och jag är ledig i helgen och förhoppningsvis förblir de så :)

20163716353626811166592_sbig

vid 13 tiden mötte jag upp Gittan på Bambuu i Bredaryd för att äta buffe’ …… de var verkligen gott och så himla skönt att slippa tänka på maten när jag senare kom hem. stannade faktiskt bara o käkade för jag ville komma hem till Gislaved för att göra ett besök på Vårdcentralen men fast jag kände att jag skyndade mig så hade hon gått hem som jag ville ha tag i ……… jaja, de får väl bli på måndag istället då :)

åkte för att köra hem Martinas cykel o stannade oxå till för ett besök i ”alkoholaffären” …… vill ha ett glas vin nu när jag är ledig hela helgen :)  städat o skurat golv hemma o hör o häpna ……… klippt gräset :)  men klockan hann bli ganska sent så hann inte ta kanterna med trimmern ………. R skulle inte vara hemma så jag va o hämtade Vanessa på jobbet kl 20 för att köra hem henne …….. väl hemma tog jag kvällen, nu fick de vara bra för idag :)

friday