Taggar

, , , , , , , , , , , , , , , ,

lite sovmorgon efter min resa igår som gjorde mig helt slut ….. både kroppsligt och i huvudet …… o de var så konstigt att sova inatt …. vaknade flera gånger av att de var så tyst ….. för Minoo kan verkligen snarka så att man störs och vaknar av det !!!  de märks att hon inte är hemma iallafall :(

fördrev min dag med diverse ärenden och lite städ av min helt totalt förfallna lägenhet. de är så skitigt överallt och fullt av hår att jag skulle skämmas om de kom någon hem till mig. som tur är de ju ingen som kommer …….. så ingen skam här inte !!!

åkte till jobbet för ett kort kvällspass och ungefär 1 timma innan jag skulle åka fick jag ett meddelande från Emma att hon ångrat sig angående Minoo !!!  men va fan, vaddå ångrat sig ….. o allt som var så himla bra …… ljög hon bara igår eller vad ???  blir så jävla irriterad …… stackars Minoo i nästan 3 timmar i jättevarm bil, inslängd hos människor hon aldrig träffat o sen åker jag …….. ja jag vet, allt är mitt men ändå !!! de är ju lilla vovven som får lida för att jag inte klarar av det :(

img_2606

jobbade färdigt mitt kvällspass o under hela kvällen så gick jag hade dåligt samvete för min lilla vovves skull :(   vet att allt är mitt fel men när jag har för mycket så måste jag erkänna för mig själv att någonstans måste jag börja och Minoo förtjänar verkligen de bästa hem hon kan få …… o det är inte hos mig :(

för att slippa åka ända till Helsingborg IGEN … så gick jag på Emmas linje och höll med henne …. falsk som attan var jag o ljög henne rakt upp i ansiktet. samtidigt som jag inte ville åka till Helsingborg för att hämta Minoo så var jag jätterädd att jag inte skulle få tillbaka henne …………

så direkt efter jobbet så åkte jag till Hyltebruk för att möta upp Emma o få Minoo tillbaka ………… Minoo blev glad att se mig men inte på de där uppspelta sättet som hon brukar utan hon kändes lite kuvad och rädd :(  de blev sent innan vi var hemma igen men väl hemma somnade Minoo i sängen jämte mig o snarkade som vanligt …….. stackarn säger jag bara ……….