Taggar

, , , , , ,

kunde inte komma ur sängen i morse ………… kroppen säger ifrån idag :(  har så ont att jag vill gråta och de är pest o pina av att ta ett enda steg :(  för första gången på väldigt länge fick jag erkänna för mig själv att jobba inte skulle vara en bra ide idag …… ringde jobbet o sjukskrev mig ……. lyckades ta mig upp för att släppa vovvar på baksidan o sen tillbaka till sängen…… inte jättetrött så de tog en stund innan jag somnade om ….. blev väckt av grannen vid halv 10 ……… underbara grannar som undrade om jag är ok eftersom bilen stod hemma o dom inte sett till mig ……. de är grannar de !!!

har nu trots allt tagit en kort promenad med scooby o sen har jag tagit de andra så att dom åtminstone fick kissa av sig …….. Minoo vill ändå inte promenera när de är blöt så henne drog jag ut från tomten innan hon gav med sig o gick med egen vilja !!!

rainy

sitter nu här framför datorn men funderar på att lägga mig för att sova en stund till ….. de är liksom lite sovväder ute :)  önskar er en skön söndag iaf :)