Taggar

, , , , , , , , , , , ,

tror faktiskt min syster har sagt upp sig ……. inte för att de var mycket att säga upp sig ifrån …….. tjänsten hon hade kan inte ha varit på många procent !!!   kan inte säga att de blir fina meriter heller …….. men jag verkar iallafall ha en syster mindre :(

jag har verkligen försökt de senare åren medans hon har inte gjort så hemskt mycket !!! har bott i min lägenhet i snart 1 år …….. två gånger har hon varit här under den tiden. första gången för att låna toaletten o andra gången kom hon för att hon ville visa mig vad hon hade fyndat i inköp o då var jag tvungen att verkligen be henne att gå in för att åtminstone titta på de små valparna :(

till saken …….. igår va de stor fest för min systers sambo som fyller 40 år i december kombinerad med kräftskiva !!! ALLA var bjudna på båda sidor …. föräldrar, syskon o alla syskonens barn, grannar och vänner MEN inte jag o mina barn …… vill inte dra in mina tjejer i denna skiten men de är klart att även dom undrar vad dom gjort för fel för att inte bli bjudna !!! för mig känns de för jävligt helt enkelt ….. vad har jag gjort för ont som inte ens blir tillfrågad om jag vill komma …. känns som att bli sparkad på, ogiltigförklarad o totalt ignorerad ……. ren o skär mobbning på vuxennivå :(

och nu under natten har min kära syster tagit bort mig från FB ……. inte hela världen kan tyckas men de säger så mycket både om henne o vad hon står någonstans. på något sätt kommer jag att lära mig att hantera allt hon gör mot mig gång på gång men samtidigt så är de så hemskt för de är så många mer som kommer i kläm ……. kära mor, alla våra barn och övrig släkt o vänner …………. de är inte första gången hon o hennes man utesluter mig från deras tillställningar men däremot är de första gången jag ifrågasätter det !!! de räckte nu tyckte jag ……….

fick reda på festen för nån veckan sedan o ringde då upp min syster o frågade varför jag inte var bjuden ……… i bilen med mig satt även min ena dotter så jag satte på högtalaren så även hon hörde …….. för till svar fick i skrikande ton att de var inte hennes fest o att hon inte kunde bestämma vem som var välkommen eller inte, o att hon skulle gå o hänga sig för att hon fick skulden o sen ett klick ….. har inte pratat med henne sen dess ….. måhända att de faktiskt är hennes man som bestämmer vem som är välkommen men som ett gift par borde man väl visa respekt för varandras familjer o syskon eller ……….. hade aldrig tillåtit min man göra så mot henne iallafall !!!  är hon så kuvad o strängt hållen att hon inte har något att säga till om kanske … tillåt mig småle lite :)