Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

Som jag sett framemot denna helgen!!! Äntligen är de dags för kryssning med båten ”Cinderella” ……….. ska verkligen bli jätteroligt att få komma iväg o vara bland människor lite :)  ….. inte ofta jag är ute på något så detta behöver jag verkligen !!!

Bussen avgick från Bredaryd ……….. vi var en lite mindre buss o inte många ombord men stämningen var desto högre :)   alla var verkligen på toppen humör :)  de är ganska många timmar som man sitter i bussen upp till Stockholm men de gick förvånansvärd fort dit :) men några stopp för att sträcka på benen o lite matuppehåll . Sen ska jag inte sticka under stol med att nån cider slank oxå ner och fick även smaka på shots jag aldrig provat …….. så gott var de … lakrits/hallon som godis *mumma* ….. vilket i sig gjorde resan lättare och att humöret var på topp. vi var nog framme i tid men jag tror nog att påstigningen till Cinderella var lite sen ……… båten avgick strax efter kl 18 och för oss blev lite stressigt men de gick bra …… ner till hytten och fort tvätta av oss för att byta lite kläder och givetvis förbättra ansiktet lite ……… sen upp igen nån våning till restaurang däck och äta en super god buffe :)

efter maten där man blev mer än mycket mätt så strosade vi runt och upptäckte lite olika barer och ett liveband som spelade som förband till Takida :) Takida uppträdde senare på natten o ärligt talat så tyckte både jag och E att de blev lite väl sent och efter en lång dag så valde vi hytten som tillflyktsort :)   o de var skönt att sova ska jag tillägga :)