Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

vaknade ganska tidigt ……………. eller egentligen var de kanske inte så tidigt men med tanke på hur lång dagen var igår eller hur mycket jag fick i mig att dricka igår så var de faktiskt tidigt :)    vi gjorde oss iallafall iordning för vem tycker inte att frukostbuffe är de bästa som finns ……….. de tycker jag iallafall och jag vill äta allt som finns :)

resturangen

efter den kanske lite långa frukosten så var vi mätta och goa :)  strosade runt på båten lite ….. besökte ”taxfree” och handlade lite gott :)  hade tänkt köpa nåt gott att dricka för att ta med hem men efter gårdagskvällen var jag inte ens sugen på att titta vad som fanns så de blev bara godis i påsen att ta hem :)  och givetvis lite till mina tjejer oxå :)

godis

dagen den bara gick och helt plötsligt så var de dags för landstigning i Stockholm och bussresa hem …….. och de erkänner jag !!! att bussresan hem var hemskt mycket SEG …… de är nog de enda på hela resan som inte är ok ….. men de är kanske inte så konstigt att man bara vill hem ………

Tusen tack för att jag fick följa med och tusen tack till er som gjorde min helg så himla rolig och de blir ett minne för livet …………. tack alla <3