Taggar

, , , , , , , ,

de var svårt att vakna imorse …… snozzade ett par gånger för mycket …….. och höll på att komma försent till skolan !!! hade hela 2 min till godo när jag steg in i klassrummet  :)  slutade tidigare i skolan så redan klockan 10 var jag på väg hemåt igen, kan faktiskt kännas lite onödigt när jag åker så långt för så ”lite” ……….. men åkte till Smålandsstenar istället för att åka hem ………. lite kaffe och god äppelpaj hos bästa moster och lite tjat gör alltid dagen lite bättre …………..

ssbg

eftermiddagen gick åt till att laga lite mat, rasta vovvar o plugga inför ”examinationen” som är imorgon !!!  tror nog de kommer att gå bra men de är alltid lite nervöst att stå upp inför hela klassen och prata o sen att alla får ställa frågor som jag förhoppningsvis kan svara på :)  satt upp hela kvällen o varvade mellan lite tv o plugg. tina jobbade kl 24 o jag vill absolut inte att hon går eller cyklar hem vid den tiden så jag var o hämtade henne på jobbet o körde henne hem ……… inte många timmars sömn för mig men mina tjejer går i första hand ………