Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

helt slut i kroppen :)  men på ett bra sätt ……… tror jag somnade innan kl 22 igår och vaknade idag halv 10 …….. helt otroligt men sovit i 12 timmar :)  efter en så kallad långhelg med jobb/praktik fredag – måndag så känns de i kroppen och huvudet med allt nytt som jag får vara med om :)  men de är verkligen så roligt ……. efter denna praktik måste mitt nya mål bli att jobba på ett sjukhus :)  tycker de är väldigt givande att jobba med äldre men sjukhuset är något annat ……… så roligt :)

ska försöka vara hemma mer eller mindre hela dagen …… behöver städa och tvätta och framför allt laga lite mat ………… men måste oxå tyvärr ut och handla för de är lite fattigt med mat hemma just nu :)

20160830_093550

så typiskt mig,  de har inte blivit städat och inte lagat någon mat heller ….. men lite social tid med den ena av mina tjejer blev det  :)  Vanessa har begett sig till Lund för att hälsa på hos M men Martina är hemma så hon o jag gjorde lite ärenden tillsammans och sen körde jag henne till jobbet och efter de tog jag vovvar till skogen för en härlig promenad för dom :)  de behövde dom o även jag ……….. skönt med luften vid denna tiden på året ……. lätt att andas för mig o så väldigt vackert nu de sista innan alla löven fallit av …………….