Taggar

, , , , , , , , , ,

sovit ganska bra inatt och inte behövt gå på toa någonting  ;)  sitter här med en kopp te och lite yoghurt bara ……. vågar inte äta något mera ännu. åt visserligen mat på kvällen igår som jag fått behålla utan problem men vågar inte utmana ödet !!!

har med ganska mycket hjälp lyckats får mina nya köksmöbler på plats ………. bordet fick jag levererat av R i torsdag, då var jag så sjuk fortfarande att han bara ställde de på min framsida …….. på fredagen fick jag hjälp med att målartvätta det o sen slipa av bordsskivan på kvällen sen stod de där ute och under gårdagen hade jag ytterligare hjälp med att grunda och sen på eftermiddagen måla bordet  :)    på kvällen bar jag och min snälla granne in de så att jag kunde sätta ihop de och nu står de här :)  ska måla bordsskivan en gång till ikväll och sen ska de lackas efter några dagar men jag är så himla nöjd med resultatet …………..

20161113_092311

stolar är från Ikea och är så glad att jag kunnat köpa dessa ………. köpte dem via blocket av ett par i Gnosjö ……… hade en så trevlig stund när jag var hämtade dessa stolar :) tänk att de finns så fina människor där ute i vårt avlånga land :)   ska måla benen vita oxå på stolar men de blir inte nu …….. ska oxå fixa lampan för den hänger ju inte riktigt i mitten ;)  annars är jag verkligen supernöjd med mina möbler :)