Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

hade friskanmält mig till jobbet ……. de var inte riktigt i mina planer att jag skulle bli sjukskriven !!! hade läkartid idag på förmiddagen, och den hade jag fått för cirka 2 veckor sedan så de hade inget med att jag varit magsjuk i helgen !!!

sökte läkarvård för annat men läkaren som jag träffat o brukar träffa när jag går till vårdcentralen tyckte att min mage har ett samarbete med resten av vad jag söker för så jag blev sjukskriven en liten tid framåt :(  o en liten tid så är de fram till början av december !!!

stressord

känner mig inte så sjuk att jag behöver vara hemma så länge men å andra sidan så är jag himla trött hela tiden ……… ibland känns de som om jag kan sova precis hela dagen o jag är lika trött när jag vaknar, går med huvudvärk mer eller mindre dagligen som inte går över av vare sig sömn eller god mat och dricka, koncentrationssvårigheter och en rastlöshet som heter duga !!!  ……… nu ska jag försöka ta varva ner iallafall. Imorgon har jag fått tid på skolan angående mina studier, måste även lägga dem på hyllan ett par veckor !!! vilket jag inte tycker är så roligt men jag måste verkligen :(

på kvällen gjorde jag absolut ingenting ….. sitter inte still länge men jag tillbringade ändå ganska mycket tid i soffan o bara tittade på tv …………..