Etiketter

, , , , , , , , , ,

kan inte hålla mig längre :)   jag ska flytta ……. IGEN !!! ja jag vet, jag är inte normal när de kommer till att flytta och byta lägenheter hela tiden :)  men när jag flyttade hit till min 2:a i december förra året stod jag i kö på en 2:a eller 3:a ……. fick då denna och har glömt att jag valde att stå kvar i kö på en 3:a :)  fick erbjudande och jo jag vill faktiskt ha ett extra rum, av många anledningar och varför skulle jag inte lägga mina pengar på ett boende jag tycker om …….. gör ju inte så mycket annat som kostar en massa pengar !!! jag röker inte, jag festar inte varje helg o inte heller festar jag runt 1 gång i månaden ….. lägger mina pengar på mina döttrar o mina djur så som jag ser de så kan jag lika gärna lägga de pengarna på något JAG vill ha ………… eller !!! ???

lgh

denna gången flyttar jag inte så långt iallafall ……… håller mig här på gatan och de blir bara snett över för mig att bära allt :)   ser verkligen framemot detta :)  med baksida mot skogen och allaredan inhägnat o fint med höga staketdelar ……. får en klädkammare till alla mina kläder och helt otroligt men sant …. är så glad över en stor kyl och en stor frys :) för att inte tala om en stor o fint välkomnande hall att möblera fint  …….. lite ljus i allt mitt hemska mörker :)

sagan_om_ringen_harskarringen_2_disc

nu är de snart tisdag kväll och jag tänker bänka mig framför tv med en av ”hobbit” filmerna …. kanske ett glas vin och mys med Moby …. skön kväll till er :)

