Etiketter

, , , , , ,

idag är det 6 månader sedan du fick somna in ………… saknar dig varje dag, jättemycket …. så mycket att de gör ont  :(

jag trodde att saknaden skulle avta lite men det har den INTE gjort …………. tänker ofta på att jag kanske gjorde nåt fel, att jag lät dig somna in utan att ha provat allt men längst inne i mitt hjärta vet jag att så är inte fallet ……….. jag gjorde vad jag kunde och de fanns inte mer att göra ……….. men de gör så ont i mitt hjärta och jag saknar dig så mycket !!!

IMG_0962

samtidigt som jag är tacksam för att jag har Moby som är en bit av dig så gör oxå Moby att jag påminns om dig hela tiden ……….. på gott och ont :(

men jag hoppas att du har de gott där du är och att du inte har ont längre …… min fina bästa och älskade vovvevän  ……….. Scooby ♥ ♥ ♥

IMG_0787

