Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

 

sovit som en potta skit …………. vakande 05,15, en kvart innan klockan skulle larma för uppstigning !!! tog med mig min vän på promenad och var så trött att jag mådde illa men måste först köra till Smålandsstenar med Martina  innan jag kan sova lite till !!!  ett tåg att passa så att säga, för Martina iallafall   :)

väl hemma igen så var jag givetvis inte trött så jag fixade en god frukost och intog den på min sängkant samtidigt som jag satt med datan i knät :) lite senare fixade o donade jag lite här hemma i väntan på att Vanessa skulle vakna ………. har bestämt med henne att de blir lite marknad tillsammans eftersom de är gisledagar och sen ska vi grilla :)

20170526_141540_resized

vi var en runda upp till centrum och gick där lite ……….. de var inte mycket till marknad men jag blev glad och nöjd för ”langos-vagnen” var på plats :)  köpte lite mat i den vagnen och jag och vanessa satte oss i gräset en stund. skönt att sitta i skuggan lite för de var riktigt varmt faktiskt ………. och vanessas favoritvagn var oxå på plats — DONUTS :) Blev ett gäng munkar oxå som fick följa med hem ……….blev även lite vin som fick åka med hem inför morgondagen och sen handlade vi lite på Lidl inför grillningen !!!

20170526_141529_resized

väl hemma var jag trött och inte alls engagerad för att grilla så jag beställde mat på ”gislegrillen” och var och hämtade de istället …… eller Vanessa körde och jag satt jämte med betalkortet ;)   skönt att sitta på altanen sen och äta o ta ett glas vin …. gjorde inget speciellt alls och de är bara skönt att bara vara hemma :)

