Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

sov lagom länge men ingen bra nattsömn !!! har kommit på att när jag har som mest ont i kroppen och har jobbat normalt så sover jag som bäst !!!  eller jag kanske bara fått för mig de men ska försöka tänka på detta lite framöver ………….. om de verkligen är så !!!

20170527_093025_resized

ute frukost ute på min fina altan ……….. är verkligen supernöjd med min altan :)  för de första att jag inte har någon som kan titta på mig. med skogen och mina insynsskärmar som gör de väldigt avskärmat och sen mina fina utemöbler som jag faktiskt fått av dem som bodde här innan …….. måste tillägga att det finns någon där som jag saknar men de ligger inte på mig känner jag, men kände att vi kanske vart vänner men har inte hört något på evigheter och hon verkar fullt sysselsatt utan min vänskap ……. det är som de är ibland ……….  verkar vara en sak för mig som är riktigt svårt, att få riktiga vänner som jag kan lita på och som tar mig för den är !!!

efter frukosten så var jag på jysk och skulle köpa mig ett parasoll till min baksida då jag inte är så förtjust i att sitta i solen och att på min fina altan sitta i gassande solsken är inget som jag vill göra ………. men jag blev nog lite snål för de var ju inte billigt precis att köpa ett sånt parasoll jag vill ha och en sån där stor och tung fot till för att de ska stå stadigt så jag åkte hem utan parasoll men väl hemma så sa min fina Vanessa att jag kunde få parasollet i mors dags present ……… har aldrig förväntat mig någon present den dagen och gjorde inte det denna gången (mors dag imorgon) …….

jag har alltid gjort som så att när jag KAN och VILL så har jag gett mina tjejer de jag vill ge dem eller vad dom nu önskat sig …….. de har inte varit speciellt på någon högtid utan jag ger dem gåvor och presenter för att jag vill uppmärksamma det på nåt sätt eller bara för att jag vill helt enkelt och att jag kan :)

20170527_182229_resized

sagt och gjort ………… köpte nytt parasoll som fick en ståtlig plats på min baksida :) med affärens tyngsta fot som jag knappast kunde lyfta från bilen till min baksidan ………… rejält tung vill jag påstå och borde fylla sin funktion :) sen blev de lite förberedelser inför grillningen senare …………. en god sallad med massa fetaost, färdigmarinerad fläskytterfile,  ost/bacon korv och Willys goda potatissallad och lite vitlöksbröd :)

20170527_184643_resized

en mycket bra dag …………. känns i själen när de är bra :)   tillbringat mer eller mindre hela dagen med Vanessa och jag har precis pratat med Martina och hon har de superbra hon oxå ……….. sköna lördag  ♥ ♥ ♥

