Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Sveriges national dag …………….

flagga

men framför allt min kära mors födelsedag  idag:)   min mor är 20 år äldre än mig och när jag tänker på de så blir det nästa år väldigt många som fyller jämt, så många att jag tror jag kommer bli fattig :)  fattig men så roligt att få fira alla som finns runt omkring :)

både Martina och Vanessa var med i Smålandsstenar och gratulerade min mor :)  liten present till mamma och vi fick en god hembakad tårta. min moster och lillebror var oxå där så vi hade en trevlig stund ……….. innan vi åkte så var vi inne och åt lite mat på ”jabers kök” ………. men de är INTE som de var förut !!!  de var nog sista gången jag gick dit för att äta …….. torrt hamburgerkött och väldigt lite mat på tallriken …….. nä, de är inte som de var tidigare där, helt klart konstaterat iallafall :(

min moster var med hem till mig, körandes i egen bil för att jag skulle få mitt badrumsskåp med mig hem ………. givetvis är de alltid något som ska krångla, min bagagelucka öppnar liksom inte på beställning och givetvis går den inte att öppna när jag som mest behöver de ………… köpt ett jättefint badrumsskåp av en tjej i Smålandsstenar o ville ha de med mig hem :) väl hemma så tog vi en kopp kaffe o tjatade lite ………. är så tacksam för att jag har min kära moster. är väl den enda vännen jag har som står vid min sida ………. alla andra orkar inte med mig verkar de som !!!

17800251_817006355117533_2495920095367247500_n

ett bra avslut på kvällen på en väldigt bra dag ……….. Grattis mamma på din dag ♥ 

