Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

har nu kommit hem efter 2 ganska intensiva jobbveckor …….. nu är jag iallafall ledig ett par dagar o tänker inte göra mer än nödvändigt :) givetvis hamnade jag mitt i studentkaravanen med tutande bilar fulle av förhoppningsfulla ungdomar :)

kändes nästan lite som tropisk värme när jag var ute och gick med moby …….. han har varit hos dagmatte idag och fått sin lek och sociala tid ………. är så glad att jag hittat henne som nästan varje dag hämtar moby :) men en promenad är ett måste varje dag, om inte annat för att jag ska röra på mig lite :)

20170601_181214-1_resized

en lite snabb dusch efter promenaden och sen hamnade jag i soffan med ett glas vin ……… skönt avslut på denna jobbveckan :)

som jag säkert skrivit om tidigare så är jag med på diverse dejtingsajter,  som oftast inte leder till någonting alls ……….. inte helt förvånande kanske :)  under kvällen loggade jag in på en av dem iaf och hade en del meddelanden som jag tänkte jag skulle svara på och gjorde så ……….. några var från en kille i Smålandsstenar!!!  han skriver att han känner min mor, far, syskon och massa andra som vi känner gemensamt. under kvällen skickar han även en vänförfrågan på FB o dum som jag är så godkänner jag den!!!  men gud vilken jobbig människa …….. försöker vara trevlig och ignorera honom så gott de går under kvällen !!! tänker att jag kanske ska vara ok i mitt uppförande då han känner mina föräldrar ………….. typiskt mig, hade varit bättre att jag inte svarat alls på hans meddelande men de är lätt att vara efterklok !!!  förstår inte varför de andra könet genast ska prata sex och fråga vilka ställningar jag tycker om och vad jag gör för att ha ett bra sexliv ………. är de bara jag !!! ??? men de är väl inte de första man diskuterar eller …….. eller är de jag som är tråkig, och inte hänger med i hur man ”raggar” på folk idag eller  ………… så jälva avtändande är de iaf !!!

date

