Etiketter

, , , , , , , , ,

vaknar på morgonen och öppnar fb på mobilen o ser att den översexuella väldigt tråkiga gubben har skrivit på min tidslinje ………. men va fan !!! ja skriver väldigt sällan själv något där och vill absolut inte att någon ”random” person skriver där och absolut inte ett inlägg som får andra att börja spekulera om vilket sätt vi känner varandra :(     säger bara ”suck” ….. och där försvann det inlägget och även han från min FB ….. ungefär lika fort som han kom dit ;)

fbtbv

undrar hur de kommer sig att jag ALLTID bara träffar på killar som antingen har ett missbruk i ryggsäcken eller killar som är så dominanta och kontrollerande att de använder våld och psykiska medel för att sätta mig på plats !!! ???  känns som om jag vore nån himla magnet för dom ……….

20170416_011718_resized.jpg

lördagen förflöt som den brukar göra …….. händer inte överdrivet mycket i mitt liv. låter ju nästan lite cynisk ;)  jaja, lagade mat och var oxå o lämnade lite till martina. sen städade jag mitt sovrum och fixade lite med tvätten. tittade på tv och tog lite vin på kvällen och sen sängen ……………. som vanligt då ju ;)

