Etiketter

, , , , , , , , ,

idag kom de där lilla pappret fram för på skrivning ……….. äntligen, så jävla skönt !!! som jag har väntat på detta papper ……….. jag har från och med den 1 maj en tills vidare anställning i kommunen :)   känns så himla bra att jag äntligen kan säga de :)

vet att jag förmodligen fått anställning framåt hösten/vintern när jag läst färdigt min utbildning men nu hände de som man så ofta hör att de kommer inte hända men faktiskt inträffar ibland :)   jag har blivit inkonventerad :)  har alltså jobbat ihop över 720 dagar under en viss tid …. är inte säker men räknas vissa dagar på de 3 senaste åren och en del dagar räknas så långt tillbaka som 5 år ……….. och jag får därmed en tillsvidare anställning på de stället jag är/var när jag blev inkonventerad …… alltså på vitsippans äldreboende här i Gislaved …. jippiieee för mig :)

Grattis till mig …….. idag kommer jag sova gott ……   ΖΖΖΖ

