Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

………… får jag faktiskt skylla mig själv !!!  jag har svikit en som ajg tycker om, jag brutit ett förtroende som jag fått av henne och nu har hon fått reda på detta. givetvis är hon ledsen och besviken de förstår jag verkligen, de hade jag oxå varit. men även jag är ledsen för jag pratade inte vid sidan angående henne till någon annan för att vara elak eller för att skvallra utan de var i rent och skärt försvar för hennes skull men de tolkades inte så i slutändan har jag förstått ……. har med hela mitt hjärta bett om ursäkt för detta och hoppas att hon på något sätt kan förstå varför jag sa det jag sa ………… förstår oxå att i och med detta så är förtroendet skadat och kanske helt slut ……. de får tiden utvisa :(

svek

just så känns de NU ……. känner mig som en falsk lögnare :( 

och sen i samma andetag får jag reda på att hon får till sig från en annan person att jag har sagt vissa saker om henne, vilket jag absolut inte har gjort

FAN, jävla skit säger jag …………. jag måste lära mig att ibland vara tyst men de märks att de är fler än jag som behöver de. att ljuga och att hitta på saker som inte är sant kan synnerligen ställa till det ………………. och ljuger jag absolut inte men de finns de i min närhet som gör detta …………. tur att jag får vara hemma ett par dagar, stänga in mig och reflektera, långsamma funderingar och sen ta ett beslut som gynnar mig och ingen annan ……… som jag känner nu vill jag inte att detta ska gå obemärkt förbi :(

6487ea86acf9501b72b33bc489c61347

skön torsdag till er ……………..

