Etiketter

, , , , , , , , , ,

har ”pratat” med en kille på en av sajterna jag är med på …….. och nu föll de sig in att han hade ärende till Gislaved mitt på dagen idag och vi bestämde att vi skulle ses och ta en kaffe :)  och då hör till saken att vi typ bara har skrivit med varandra vid två tillfällen :)  första gången för nån vecka sedan ….. och då svarade jag bara lite kort på hans fråga o nu skrev vi till varandra under kvällen igår …………… snabbt marscherat ;)

han fick mitt nummer så att han kunde kontakta mig när han var klar med de han skulle och faktiskt, ärligt sagt så trodde jag han ångrade sig för de tog så lång tid innan jag hörde något från honom …………. men, hoppsan där ringde min mobil :)

cappucino

nervös !!!???  ja de ska vi inte prata om ……….. men de gick bra :) han var lätt att prata, intelligent och har humor som jag gillar och för att nämna då  ….. herregud vilken snygging, en icke rökare och väldigt lång *hmm*  :)  i nästan 2 timmar att vi på BK …. ja de är sant, lite tråkigt ställe att mötas på men han känner inte till Gislaved så väl så de var smidigt att träffas där ………… tiden gick fort och jag fegade givetvis ur så jag vågade inte fråga när vi sa hej då om vi träffas igen ……….

jag hann inte hem innan jag fick ett SMS ………. där de stod att han väldigt gärna vill se mig igen OM jag vill !!!???  japp de vill jag ;)     ja kära nån som de kan bli :)

