Etiketter

, , , , , ,

jag har jättesvårt att hitta vänner som jag kan lita på, att hitta vänner som tar mig för den jag är och ännu svårare att hitta vänner som orkar med mig eller hur ska jag tolka de !!! det måste ju vara så att jag är jobbig på något sätt eftersom jag inte har några vänner och dem jag lyckas hitta stannar ju inte …..  :(    ser mig själv som om att jag inte har svårigheter att lära känna personer när jag kommer in i ett nytt sammanhang men svårt att hitta nära vänner som jag trivs med och som trivs med mig !!!

tror att i mitt vuxna liv har jag ”bara” haft två stycken enda riktiga vänner och då är en av dem i himmelen ……….. hon togs ifrån oss alldeles för tidigt. ja vet att hon hade jättemycket vänner men jag vet oxå att jag tillhörde en av de närmaste ………… för mig är hon min bästa vän någonsin och jag saknar henne oerhört mycket ………… och den andra bara av någon anledning skar av all kontakt med mig, just då var jag inte den enda hon bröt kontakten med utan de flesta i hennes liv blev exkluderade !!! tänker ofta på henne men de är marija som saknas mig :(

DSC00003

idag är det iallafall 7 år sedan marija somnade in och jag blir ibland sorgligt påmind om hennes frånvaro ………… kommer aldrig mer hitta nån mer marija, finns bara en och idag är du extra mycket i mitt hjärta ………… tänder ett ljus ikväll och skänker dig en extra tanke och hoppas att du har de bra där du är  ♥ ♥ ♥

 

