Etiketter

, , , , , , , , , , ,

titta på min blogg och måste skratta lite ……….. o blir lite typ …. meen, jag vill ju blogga och skriva ……….. de är skönt att skriva och jag tycker om de :)   men har inte tiden och inte orken heller för den delen ………… behöver sova varje del av dagen som de går, jag är så trött, ibland blir jag rädd för mig själv så trött är jag !!!  kommer på mig själv att somna på de mest konstiga ställen ……………. blir ytterligare ett läkarbesök i veckan som kommer …….. det är något som inte stämmer :(

20170701_181733_resized

den vanliga rundan ………. runt henja by. Moby gillar den rundan för då får han spana in kossorna som är väldigt intressanta tycker han :)

20170701_181813_resized

sovit till kl 9 idag …….. promenerat moby o nu precis ätit frukost. snart bär de iväg till jobbet för att göra färdigt helgen. mådde verkligen superdåligt i fredags efter mitt hemska astmaanfall men jag tog mig igenom även de passet …………….

Skön söndag till er som är lediga …….. ta hand om er ♥ ♥ ♥

