Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

har varit ledig i helgen o även idag :)

sovit länge o nu precis ätit frukost. väntar på att mina kära döttrar ska vakna, vi har tänkt att åka ut lite idag ……….. kanske äta ute någonstans och bara vara tillsammans. de var ett tag sedan vi gjorde något tillsammans så de är på tiden :)

har beslutat en del angående mitt sociala liv eller kanske ska kalla de ”icke sociala liv”  ……….. att gång på gång bli ledsen och totalt ignorerad så måste jag göra vissa saker ……… har tagit bort en fåtal människor på Facebook och har även lagt ner mitt Facebook konto ………. vet inte för hur länge men känner att jag behöver lite distans till allt de där ……….. det är ett väldigt ”fejkat” sätt att ha kontakt när man tänker efter. man håller koll på varandra utan att träffas. skriver till varandra att vi måste ses men gör aldrig det !!! sen finns det dom som visar inlägg som jag blir väldigt ledsen över. och för att inta tala om där vissa lägger upp saker o ting där djur far illa, det plågar mig väldigt länge efter att jag sett det …….. har så svårt för de :(

20170717_135825_resized

20170717_141939_resized

Vanessa skulle vara ”modig” och prova sushi …. men de var inget för henne ;) 

det blev lite bambu mat för oss idag ……….. de var gott och ganska längesedan jag var där nu och som vanligt så äter jag alltid mer än vad jag behöver så nu ungefär 6 timmar senare så är jag fortfarande mätt och belåten :)  handlade lite börd och yoghurt på ica och sen var vi på gro och fägring och titta lite ………….. nu tänker jag ta kvällen och bara slappa i soffan ………..

