Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

hemma idag igen och laddar inför lite helgjobb :)   sovit hela natten men känner mig INTE utsövd ………….. måste försöka göra något åt detta med sömnen !!! ska på återbesök hos läkare så snart hon kommit tillbaka från sin semester, får väl se vad hon säger om mina mediciner och alla prover jag tog förra veckan ………….. känns som om fibron och astman bara blir värre :(

idag ska jag betala in min kryssning som ska göras om några veckor tillsammans med ett härligt gäng :)  tänkte oxå åka upp till Lindex för att se om jag kan slösa lite pengar, behöver nåt snyggt till svarta byxor :)

134148_L en av de jag hittade ;)

kära nån vad tiden och pengarna flög iväg :)   var ute i nästan 3 timmar, i och för sig så var jag uppe hos tina en sväng oxå men ändå :) hittade lite fynd både på Lindex och Kappahl så nu har nya kläder …………… blev kanske lite för bra :)  på Lindex blev de riktigt bra pris på kläderna medans de kostade lite mer på Kappahl. jag behöver kläder då jag bara blir större och större o mina gamla kläder mer eller mindre inte passar längre :(

20170720_191746_resized

efter att ha varit hos tina så åkte jag hem för att fixa middag. lite tacos för mig och vanessa. passade på tvätta i det fina vädret och faktiskt så putsade jag fönster och bytte gardiner i köket ……….. blev ganska ok, men tror faktiskt att jag gillar de vita mer men roligt att ha något att byta med :)

